Groeten uit Kirgistan.

4 juli 2019 - Bisjkek, Kirgizië

We zijn inmiddels op onze, op een na laatste bestemming van de Zijderoute aanbeland, te weten Kirgistan. We vertoeven in de hoofdstad Bishkek, een typische Russische stad met om en nabij 1 miljoen inwoners. De tijd vliegt, er zijn al bijna 6 weken voorbij, maar nog de nodige kilometers (en bestemmingen) te gaan. We zijn nog steeds met een leuk gezelschap onderweg, de eerste is gisteren jarig geweest, en er volgen er nog 4 !!!!

Pech is er ook. Onze reisleider Cor is geconfronteerd met het overlijden van zijn moeder. Hij is van Samarkand terug gevlogen naar Amsterdam. Koning Aap Reizen heeft een nieuwe reisleider in Tasjkent binnengevogen die vervolgens meegaat tot China. Verder is niet mogelijk, aangezien op zo’n korte termijn geen visum voor China te regelen is. Reisleider Cor voegt zich in Son-Kul (Kirgistan) weer bij de groep.

Zoals beloofd in het vorige verslag een aantal foto’s van Oezbekistan en Kazachstan bijgevoegd. Geniet ervan, doen wij dat ook.