Wifi, no Wifi !

16 juni 2019 - Shiraz, Iran

De foto’s van Kashan en Isfahan houden jullie te goed ! Het netwerk in Hotel Vaskil is van dien aard dat we ze met geen mogelijkheid gedownload krijgen, laat staan verzonden. Morgenavond in Yazd gaan we het opnieuw proberen.

1. Carin:
    16 juni 2019
    Ik weet niet wie van jullie de reisverhalen schrijft maar je zou zo een reiscatalogus kunnen uitbrengen. Prachtig geschreven.
  2. Joke:
    16 juni 2019
    Ha!
    Hier Heleen en Jo voor de tweede keer.
    De eerste mail is blijkbaar in het woestijnzand beland?
    Goed om al die heerlijke reisimpressies van jullie te lezen.
    Laot gaon laot gaon!
  3. Sepideh:
    17 juni 2019
    Lieve Yvonne en Rob, wat een genot om jullie verhalen te lezen over Iran. Jullie zijn in plaatsen geweest waar ik alleen over gehoord heb en in mijn schoolboeken over gelezen heb. In Shiraz is Hafiz begraven, de dichter die alle Iraniërs voor honderden jaren heeft geïnspireerd. Ik hoop dat jullie zijn graf zullen bezoeken. Hopelijk zal ik dat ook ooit zien.
    Wat ik het mooiste vind is dat ik mijn land en mijn volk door jullie ogen zie.
    Bedankt en hoop meer van jullie te lezen. Heel veel reisplezier nog en ik kan niet wachten tot het volgende verhaal.
    Grtz
    Sepideh
  4. Tiny:
    17 juni 2019
    Jullie beschrijving van Isfahan spreekt tot de verbeelding. En plaatjes om van te smullen!