9 juli 2019 - Song-Kul, Kirgizië
Deze foto werd gemaakt op 9 juli 2019 in Song-Kul, Kirgizië met een Apple Iphone Se.
- Hans: uit fukushima?
- Gerrie: Jao noe zit ut der ech op,…
- Yvonne: Het wordt inderdaad tijd…
- Tessa: Wat een mooie en bijzondere…
- Theo Willemsen: Ach waat ein leid 't…
Alle reacties »